LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem

Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia.
O autorze
1 min czytania 2020-01-23

Celem nowej odsłony kampanii jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności aplikacji Praca za Rogiem oraz budowanie świadomości na temat jej zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Spot bazuje na linii kreatywnej wykorzystanej w dwóch poprzednich edycjach kampanii. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, należący do światowej czołówki polski pilot dronów wyścigowych.


– Rekruterzy mierzą się dzisiaj z brakiem kandydatów do pracy, podczas, gdy pracownicy stale szukają lepszego miejsca zatrudnienia. Tymczasem z naszych badań wynika, że czynnikiem niezwykle istotnym dla zadowolenia z pracy jest jej dostępność lokalizacyjna. Wskazuje na nią aż 74% respondentów. Wierzymy zatem, że oparta na geolokalizacji aplikacja mobilna Praca za Rogiem jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania obydwu stron – uczestników rynku HR – i rozwiąże ich bolączki. Przetestowaliśmy to dokładnie w Czechach, gdzie nasze rozwiązanie jest już dziś numerem jeden. Stało się też skutecznym kanałem dotarcia do osób deklarujących brak zainteresowania pracą – mówi Bartosz Jakubowski, marketing manager, LMC Polska.

Kampania potrwa do 20 lutego br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat i TVN – zarówno w stacjach głównych, jak i kanałach tematycznych), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People Innovation.

Słuchaj podcastu NowyMarketing