Celem nowej odsłony kampanii jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności aplikacji Praca za Rogiem oraz budowanie świadomości na temat jej zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Spot bazuje na linii kreatywnej wykorzystanej w dwóch poprzednich edycjach kampanii. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, należący do światowej czołówki polski pilot dronów wyścigowych.
Zobacz również
– Rekruterzy mierzą się dzisiaj z brakiem kandydatów do pracy, podczas, gdy pracownicy stale szukają lepszego miejsca zatrudnienia. Tymczasem z naszych badań wynika, że czynnikiem niezwykle istotnym dla zadowolenia z pracy jest jej dostępność lokalizacyjna. Wskazuje na nią aż 74% respondentów. Wierzymy zatem, że oparta na geolokalizacji aplikacja mobilna Praca za Rogiem jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania obydwu stron – uczestników rynku HR – i rozwiąże ich bolączki. Przetestowaliśmy to dokładnie w Czechach, gdzie nasze rozwiązanie jest już dziś numerem jeden. Stało się też skutecznym kanałem dotarcia do osób deklarujących brak zainteresowania pracą – mówi Bartosz Jakubowski, marketing manager, LMC Polska.
Kampania potrwa do 20 lutego br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat i TVN – zarówno w stacjach głównych, jak i kanałach tematycznych), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People Innovation.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing