Agencja stworzyła koncept „The book of joy” promujący jogurty bez dodatku cukru. Idea jest bardzo prosta – kampania promuje czerpanie prawdziwej radości i szczęścia z życia, pokazując, sytuacje, w których robimy to co lubimy, z osobami, które kochamy. Chcemy, by takie chwile trwały w nieskończoność, a dzięki spełnieniu, nie potrzebujemy ich dodatkowo osładzać.
BBDO Warszawa przygotowała także adaptacje spotu na rynki docelowe: Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo.
Zobacz również
BBDO Warszawa jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Minione dwa lata to dla BBDO Warszawa czas restrukturyzacji i strategicznych zmian. Agencja zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 r. BBDO Molecular – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide.