Ilustracje polskiej artystki znalazły się w światowej kampanii nowego zapachu Marc Jacobs Daisy

Ilustracje polskiej artystki znalazły się w światowej kampanii nowego zapachu Marc Jacobs Daisy
Polska ilustratorka Karolina Pawelczyk została doceniona przez zespół kreatywny marki Marc Jacobs Fragrances, który zaprosił artystkę do współpracy przy światowej kampanii nowego zapachu Daisy Daze w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2020-01-24

To kolejny sukces polskiej artystki – w ubiegłym roku Anna Glik stworzyła serię nietypowych kolaży na zlecenie domu mody Hermès, a teraz ilustratorka Karolina Pawelczyk została doceniona przez zespół kreatywny marki Marc Jacobs Fragrances i w ramach współpracy przygotowała barwne ilustracje promujące nowy zapach brandu – Daisy Daze. 

Marki odnajdują we współpracy z ilustratorami nowe spojrzenie na produkty oraz wizerunek, dlatego zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances dał polskiej ilustratorce dużą swobodę artystyczną – wskazówki, które team marki przekazał rysowniczce dotyczyły wyłącznie kolorów oraz wykorzystania w projektach stylizacji z nowej kolekcji Marc Jacobs Resort 2020.

Pierwsza ilustracja została opublikowana już w mediach społecznościowych marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marc Jacobs stale przemyca w swoich kampaniach elementy sztuki współczesnej. To już druga odsłona współpracy z polską ilustratorką – wiosną 2019 roku Karolina Pawelczyk stworzyła serię pięciu ilustracji z okazji promocji zapachu Daisy Sunshine. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Frida Kahlo w dżinsowej kurtce pozuje w lesie, Mona Lisa i Van Gogh w hipsterskich ciuchach i z deskorolkami w rękach, czy „Dziewczyna z perłą” na tle krajobrazu Porto – w ten sposób słynne ikony kultury i sztuki zostały przeobrażone w instagramerów.

PS2

Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.

PS3

Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.