Polska artystka stworzyła kolaże dla domu mody Hermès

Polska artystka stworzyła kolaże dla domu mody Hermès
Młoda krakowska artystka Anna Glik została doceniona przez prestiżowy francuski dom mody Hermès – na zlecenie marki stworzyła serię nietypowych kolaży.
O autorze
1 min czytania 2019-08-19

Dom mody Hermès stale przemyca w swoich kolekcjach elementy związane ze sztuką, niejednokrotnie też nawiązywał współprace z obiecującymi arystami młodego pokolenia, którzy na zlecenie marki tworzyli jedyne w swoim rodzaju projekty.

Przykładem tego jest polski ilustrator Jan Bajtlik, który od kilku dobrych lat tworzy dla francuskiego domu mody – jego niedawną realizacją były chusty pochodzące z kolekcji „Animapolis” na sezon wiosna-lato 2019. Teraz marka doceniła kolejnego polskiego artystę – pochodzącą z Krakowa Annę Glik.

Na zlecenie domu mody artystka zaprojektowała 15 kolaży, wykorzystujących produkty marki. Jej prace pojawiły się na oficjalnych profilach Hermès w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej projektów dla domu mody Hermès znajdziecie na oficjalnej stronie artystki.

PS

Frida Kahlo w dżinsowej kurtce pozuje w lesie, Mona Lisa i Van Gogh w hipsterskich ciuchach i z deskorolkami w rękach, czy „Dziewczyna z perłą” na tle krajobrazu Porto – w ten sposób słynne ikony kultury i sztuki zostały przeobrażone w instagramerów.

PS2

Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.

PS3

Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.