Marta Gilbas została head of social media agencji digitalowej Reprise (grupa IPG Mediabrands). Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Jako szef tego działu będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem specjalistów realizujących projekty dla wszystkich klientów agencji Reprise. Będzie także koordynowała działania dla firm obsługiwanych przez pozostałe agencje mediowe grupy IPG Mediabrands, w tym Initiative, UM i U2.
Ostatnio Marta związana była z domem mediowym Codemedia, gdzie pełniła funkcję branded content & social media directora. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała także w m.in. CPI Media, Ringier Axel Springer Polska oraz Agora SA/Glossy Media.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1