Storytelling, content marketing, brand journalism, usability, big data i sztuczna inteligencja – jak to się łączy? Dzisiaj paradygmat postrzegania content marketingu jako procesu twórczego opartego na subiektywnych opiniach marketerów nie jest już aktualny. Nowoczesne technologie pozwalają dokładnie zrozumieć, jakie potrzeby w zakresie treści mają docelowi odbiorcy, kiedy, gdzie i w jakim formacie jest to wygodne dla konsumenta. W rezultacie możemy obserwować realny wpływ treści na sprzedaż.
W ramach działań Klubu AdTech powstałego w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, z inicjatywy E-Contenta, razem z Talent Media, Abstra TV oraz Cheil Poland udało się stworzyć event, podczas którego eksperci z obszaru content marketingu będą dzielić się swoją cenną widzą. Poznamy bliżej content video na YouTubie i to jak włączyć ten kanał do strategii marketingowej, zobaczymy case studies z Samsung US Market, dowiemy się jak tworzyć udaną kampanię natywną oraz w jaki sposób prowadzić działania związane z influencerami.
Zobacz również
- Content video. Dlaczego warto włączyć kanał na YouTubie do strategii content marketingowej // Marek Myślicki – branded content & sales director w Abstra
- Data Driven Retail Marketing solution – case study: Samsung US Market// Marcin Plassowski – head of innovations and data driven marketing in Cheil Poland
- 10 wskazówek, dzięki którym Twoja natywna kampania reklamowa będzie wyjątkowo udana // Zoya Andreeva – CEO & co-founder of E-Contenta
- Profesjonalny influencer i video marketing – 4 rodzaje najbardziej efektywnych kampanii // Kamil Bolek – CMO in Talent Media
Zapisy są bezpłatne, liczba miejsc na wydarzenie jest ograniczona.