W najnowszej kampanii jogurtów typu islandzkiego Piątnica akcentuje ich naturalne pochodzenie, podkreśla znaczenie aktywnych form spędzania wolnego czasu oraz chwil spędzonych wspólnie z bliskimi. W otoczeniu pięknej przyrody bohaterowie 15 i 30-sekundowych spotów oddają się ulubionym aktywnościom, takim jak bieganie, jazda na rowerze czy zabawa z dzieckiem, czerpiąc z nich radość. Dzięki temu, że mają przy sobie Skyr w poręcznej formie jogurtu pitnego, nie muszą martwić się o to, że zabraknie im przy tym niezbędnej dawki energii.
Zobacz również
Jogurt pitny typu islandzkiego Skyr ma krótki skład, a dzięki produkcji z naturalnych składników, m.in. z najwyższej jakości mleka w połączeniu z soczystymi owocami, stanowi pyszną przekąskę dla wszystkich ceniących smak, dbających o zbilansowaną dietę i prowadzących aktywny tryb życia. Duża ilość zawartego w Skyrze białka daje uczucie sytości na dłużej i wspiera regenerację mięśni po wysiłku fizycznym. Poręczne opakowania jogurtów bez trudu mieszczące się w torebce czy plecaku sprawiają, że można zabrać je ze sobą wszędzie.
Wraz z rozpoczęciem nowej kampanii, Piątnica wprowadziła kolejny, szósty już smak jego pitnej wersji – truskawka-kiwi. Dzięki licznym wariantom smakowym produktu, każdy znajdzie coś dla siebie: zwolennikom tradycyjnych smaków przypadną do gustu jogurty truskawkowe, jagodowe, a dla smakoszy owocowych połączeń: egzotyczny miks mango-marakuja oraz truskawka-kiwi. Skyr waniliowy i naturalny to idealne propozycje dla preferujących klasyczne smaki. Ten ostatni zawiera najwięcej białka spośród całej linii i stanowi doskonałą bazę do koktajli.
Kampania reklamowa jogurtów Skyr pitny i łyżeczkowy wystartowała 3 lutego. Spoty 15” oraz 30” będzie można zobaczyć w TV, VOD oraz na YouTubie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing