The One Show to międzynarodowy konkurs, który rozdaje jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży kreatywnej na świecie. Słynne ołówki przyznawane są od ponad 40 lat przez grono składające się z wybitnych creative directorów, art directorów, designerów i copywriterów.
W tym roku do międzynarodowego grona jury dołączyła Patrycja Lukjanow, creative director Saatchi & Saatchi, która oceni prace w kategorii Branded Entertainment. Patrycja posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy w agencjach kreatywnych na świecie. Pracowała między innymi w: Euro RSCG Sydney, M&C Saatchi Sydney, Iris Worldwide Amsterdam oraz realizowała projekty kreatywne na rynku reklamowym w Londynie. W ciągu swojej kariery tworzyła kampanie dla takich marek jak: Google, Volvo, Huawei, Lee, Ikea, za które niejednokrotnie zdobywała nagrody w konkursach: Cannes, Clio’s, New York Festivals, Eurobest, Effie, KTR i Innovation.
Zobacz również
Obecnie razem z Michałem Desowskim zarządza kreacją w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi.
Wręczenie nagród odbędzie się na The One Show Ceremony, podczas The One Club for Creativity’s Creative Week (11-15 maja br. ) w Nowym Jorku.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]