Green Caffè Nero doceniona przez ekspertów i klientów

Green Caffè Nero może pochwalić się kolejnymi dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Firma zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG „CX głównym celem transformacji biznesowej” oraz została nagrodzona statuetką CEE Retail Awards.
O autorze
1 min czytania 2020-02-11

Pierwsza nagroda to wyróżnienie ze strony zadowolonych klientów, drugą zaś przyznali eksperci sektora retail.

Wyróżnienie od klientów

Z danych KMPG wynika, że wskaźnik Customer Experience Excellence, czyli tzw. doświadczenia klienta, wzrósł w Polsce o 3,5% w skali roku. Na poziom zadowolenia klientów składa się wiele czynników – to już nie tylko niska cena czy dobra jakość obsługi, ale również wiarygodność czy możliwość personalizacji oferty. By w możliwie jak najlepszy sposób zmierzyć poziom zadowolenia klientów i zrozumieć ich prawdziwe doświadczenia, w badaniu zastosowano metodologię Sześciu Filarów™ Customer Experience, Wspomniane filary to wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia.

To między innymi te aspekty zdecydowały o docenieniu przez klientów marki Green Caffè Nero.

Kawiarnie Green Caffe Nero zajęły pierwsze miejsce w sektorze gastronomii, a w filarze Czas i Wysiłek znalazły się w pierwszej trójce, obok marek Pandora oraz Hebe. Spośród wszystkich 202 marek z 10 sektorów firma zajęła 20. miejsce, ex aequo ze startupem Revolut.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Eksperci docenili – po raz drugi z rzędu

Druga z nagród to CEE Retailer Award, przyznana na gali, organizowanej przez EuropaProperty. Uroczystość skupiała przedsiębiorców z branży retail. Marka Green Caffè Nero została nagrodzona w kategorii Coffeeshop Retailer. W odróżnieniu od wyróżnienia w raporcie KMPG, w tym przypadku – zamiast klientów – o przyznaniu nagrody decydowało jury złożone z ponad 60 ekspertów z branży. Warto zauważyć, że to drugie z rzędu wyróżnienie dla marki – również w 2019 roku marka Green Caffè Nero zdobyła nagrodę dla najlepszego przedsiębiorstwa w swojej kategorii.

– Obie nagrody przysporzyły nam wiele radości, zostaliśmy docenieni przez jury, w którym znaleźli się znakomici fachowcy z branży retail, jak i przez samych klientów. Jesteśmy dumni, że nasze kawiarnie i to co robimy jest doceniane przez naszych gości, bo to ich zadowolenie jest dla nas miarą i podstawą sukcesu. Cieszymy się, że postrzegają nas jako godnych zaufania, wiarygodnych i „swoich” – podkreśla Agata Milewska, head of marketing & brand Green Caffè Nero.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się