Bohaterami nowego spotu reklamowego są mąż i żona, którzy stają przed nie lada wyzwaniem – wyborem wymarzonej sofy. Para szuka modelu, który sprosta ich oczekiwaniom. Takie decyzje często stają się powodem drobnych sprzeczek małżeńskich – żona szuka modelu idealnego – miękkiego i wygodnego, mąż natomiast podchodzi do sprawy z mniejszym zaangażowaniem. Z pomocą bohaterom przychodzi Małgosia Socha, która bez trudu odnajduje się w tej sytuacji i staje się dzielnym testerem mebla.
– Konsekwentnie realizujemy przyjętą przez nas koncepcję kreatywną całej serii spotów reklamowych marki Agata, a najnowsza historia jest tego doskonałym dowodem. Perypetie bohaterów ukazane są jak zawsze w przewrotny i nieco przejaskrawiony sposób. Chcemy, żeby każdy widz mógł znaleźć w nich pierwiastek siebie oraz spojrzeć z humorem i dystansem na codzienne sytuacje, które mogą przytrafić się każdemu z nas – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Zobacz również
Kampanii reklamowej w telewizji, radiu i Internecie towarzyszy również informacja o akcji promocyjnej w sieci salonów. Od 12 lutego do 7 marca Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 30 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatów – aż do 30% na wszystkie produkty.
Za kreację i realizację całej kampanii „Dla każdego coś” odpowiada agencja PZL.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach