„WOW! Zachwyć się na nowo” – to hasło towarzyszy kampanii, która namiesza na naszym marketingowym poletku. Kampanii towarzyszyć będą bardzo dynamiczne, nowoczesne i ożywcze key visuale, znacząco odmienne, od tego do czego przyzwyczaił nas niemiecki brand. Skąd taki nagły zwrot?
– Urządzenia czyszczące Kärcher pozwalają zachować wartość posiadanych przez nas przedmiotów, nieruchomości czy pojazdów. Stąd pomysł na hasło przewodnie kampanii – WOW! Zachwyć się na nowo. Dzięki naszym urządzeniom, klienci mogą zadbać o swoje podwórko, ogród, swój samochód, wnętrze – uzyskać idealny efekt czyszczenia i powiedzieć po prostu WOW! – mój samochód wygląda świetnie – wyjaśnia Magdalena Leszkowska, media, communication & market research manager w Kärcher.
Zobacz również
Urządzenia, które będą promowane w ramach kampanii to gwiazdy marki: urządzenia wysokociśnieniowe oraz urządzenia do wnętrz tj. myjki do okien, parownice oraz całkiem nowa gama urządzeń ogrodowych zasilanych bateryjnie między innymi: nożyce do trawy i żywopłotu, kosiarki, wycinaki do chwastów, dmuchawy, odkurzacze do liści, podkaszarki i wiele innych. Dlaczego gigant w dziedzinie czyszczenia zdecydował się tak znacząco poszerzyć swoje portfolio?
– Kärcher to na całym świecie synonim jakości i niezawodności. Wychodzimy z założenia, że powinniśmy być wszędzie tam, gdzie jest miejsce na porządki i gdzie oczekuje nas klient. Marka Karcher planuje wesprzeć klientów również w pracy w ogrodzie, które jest nieodzownym elementem dbania o otoczenie domu. Dla wielu osób jest to też pasja, sposób na relaks i obcowanie z przyrodą. Rozumiemy to doskonale i dlatego oferujemy wygodne, zasilane bateryjnie urządzenia, dzięki którym ogród będzie wzbudzał zachwyt. I słowo WOW padnie z niejednych ust – komentuje Magdalena Leszkowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing