W tym roku przewodnicząca jury konkursu Innovation została Alina Prawdzik, managing partner Central Eastern Europe and Head of PropTech Investments, innogy Innovation Hub. Przewodniczącymi trzech grup jurorskich zostali wybrani: Dawid Pożoga, marketing lead PL/CZ, Zalando (Innowacyjny Biznes), Mateusz Górecki, head of agency, Fantasyexpo (Innowacyjne Doświadczenie) oraz Małgorzata Hejka, strategy & innovations director, Spark Foundry (Innowacyjne Media).
W każdej grupie jurorskiej zasiadają specjaliści opiniujący prace w danej kategorii konkursowej. W jury Innowacyjny Biznes są to: Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog; Michał Kowalczyk, digital solution manager, Nielsen; Martyna Głowińska, marketing & PR manager, DOMODI; Marcin Andrzejczyk, regional marketing manager Eastern Europe, Husqvarna; Łukasz Smolarski, innovation manager, IKEA Retail; Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. korporacyjnych, Carlsberg Polska; Kamil Bąkowski, e-commerce strategy lead, Publicis Commerce; Anna Dębińska, head of marketing, Bausch Health; Igor Przespolewski, Niezależny konsultant. Jury w grupie Innowacyjny Biznes ocenia zgłoszenia w podkategoriach produkt, usługa, branding, model biznesowy, model sprzedażowy oraz CSR.
Zobacz również
Do kategorii Innowacyjne Doświadczenie można zgłaszać działania w podkategoriach content, ux/cx, touchpoint oraz event, a w składzie Jury wybierającym nagrodzone prace zasiadają: Marcin Sienkowski, head of marketing, Grupa OLX; Jakub Barzak, marketing manager, Storytel; Justyna Dadał, senior brand manager Durex, Reckitt Benckiser; Szymon Dyjach, buzz & appreciation manager, AmRest – KFC; Sławomir Wala, head of digital, Cheil Poland; Rafał Ryś, associate creative director, Saatchi & Saatchi IS; Michał Kaleta, managing director, Endorfina events; Mateusz Popiołek, customer experience manager, Empik Group; Malwina Żurek, national brand marketing manager, Red Bull; Maciej Zabielski, head of social media, Merlin Group; Dariusz Maciołek, CMO, BNP Paribas Bank Polska.
W skład Jury grupy Innowacyjne Media wchodzą: Anna Gromańska, publishing and innovations director, Cube Group; Radosław Kropielnicki, global category manager, GSK; Paweł Ważyński, marketing platforms director, Resolution; Monika Zielińska, dyrektor Działu Współpracy Strategicznej z Domami Mediowymi, AMS; Monika Więch, communications & business director, Starcom; Łukasz Plona, innovation & technology director, K2 Precise; Grzegorz Smyka, digital & investments director, Wavemaker, Stanisław Kijowski, strategy director, ING Bank Śląski. Do kategorii Innowacyjne Media można zgłaszać prace w podkategoriach formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data, aplikacje i platformy oraz algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.
Jury zostało wybrane na podstawie otrzymanych zgłoszeń przez Komitet Organizacyjny Innovation 2020. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a nagrodzonych podczas uroczystej Gali Konkursu 27 kwietnia, w Fortecy Kręglickich (Warszawa). Statuetkę konkursu, jak co roku, projektuje inny polski artysta – w tegorocznej edycji nagrodę tworzy Maja Ganszyniec.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zgłoszenia do konkursu Innovation trwają do 28 lutego. Więcej informacji o Innovation na stronie www.innovation.sar.org.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing