Marketingowe podcasty (cz. 5): FIRMA ON-LINE

Marketingowe podcasty (cz. 5): FIRMA ON-LINE
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-02-21

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Podcast FIRMA ON-LINE prowadzony jest przez Agatę Chmielewską zajmującą się od ponad 13 lat marketingiem i sprzedażą online. Celem podcastu jest pokazanie jak rozwinąć biznes dzięki możliwościom, jakie daje internet i nowoczesne technologie. Większość odcinków jest w formie wywiadów, do których zaprasza doświadczonych specjalistów związanych z marketingiem internetowym, biznesem i mądrym zarządzaniem firmą oraz samym sobą.

– Od zawsze lubiłam dzielić się wiedzą i poza prowadzeniem bloga chciałam dawać od siebie coś więcej. Podcast nie tylko dał mi taką możliwość, ale dzięki zapraszanym gościom sama uczę się czegoś nowego. Słuchacz otrzymuje naprawdę sporą dawkę wiedzy od dwóch praktyków. Ponadto dbam o to, aby rozmowa przebiegała w luźnej atmosferze, przez co czasem bywają bardzo zabawne sytuacje. W tworzenie FIRMY ON-LINE wkładam całe swoje serce i bardzo mi zależy, by słuchacze otrzymywali prawdziwy konkret – mówi 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcast Agaty Chmielewskiej dostępny jest na stronie achmielewska.com/podcast/, iTunes oraz Sticher.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się