TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krzysztof Gonciarz i Maffashion razem dla Samsunga

Maffashion rozpoczęła współpracę z Samsung Electronics Polska. Julia Kuczyńska wypromuje nowy model telefonu – Galaxy Z Flip. W ramach kampanii nakręcono klip w San Francisco, który wyprodukował znany youtuber – Krzysztof Gonciarz.
O autorze
1 min czytania 2020-02-26

Wybór influencerki nie był przypadkowy – Maffashion od lat realizuje kampanie wizerunkowe firm, a jej grono obserwatorów na Instagramie przekracza już milion. Efekty współpracy Samsung Electronics Polska, agencji VMLY&R, Julii Kuczyńskiej i agencji marketingu influencerskiego BrandLift już można oglądać m.in. na kanałach influencerki, w social mediach marki czy na YouTubie.  

Pierwszym elementem współpracy był udział Maffashion w globalnej prezentacji Galaxy Z Flip. Model jest już dostępny w sprzedaży. Marka Samsung podkreśla, że nowy smartfon wymagał innowacyjnego podejścia do jego promocji. 

– Najważniejszym elementem przy wyborze influencera jest dla nas dopasowanie do produktu. Szukamy osób, które naturalnie łączą się z naszymi urządzeniami i mogą opowiedzieć swoją własną nietuzinkową historię z technologią Samsung w tle. W tym kontekście Maffashion i Galaxy Z Flip to para idealna – łącząca modowe trendy z technologią, która zmienia świat – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj