Holenderski oddział KFC postanowił włączyć się do kampanii promującej wśród społeczeństwa roślinną dietę pod hasłem „Week Without Meat” – w jej ramach sieć postanowiła całkowicie zrezygnować z mięsa na tydzień.
W dniach od 9 do 15 marca br. w jednym rotterdamskim lokalu marki wszystkie mięsne potrawy zostaną zamienione na wegetariańskie. Ponadto, w ramach akcji wprowadzona zostanie do oferty kanapka o nazwie Chickenless Chicken Burger, która będzie zawierać zamiennik mięsa tzw. quorn w panierce z mieszanką 11 ziół i przypraw.
Zobacz również
PS
W czerwcu 2019 roku KFC wprowadziło do swoich restauracji w Wielkiej Brytanii wegańskiego burgera o dość sugestywnej nazwie – „The Imposter”, czyli oszust. Zamiast tradycyjnego kotleta z kurczaka w potrawie znajdzie się tzw. quorn.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W maju 2019 roku Marka KFC wprowadziła dla swoich wegetariańskich klientów dwie nowe potrawy – burgera oraz twistera z serem Halloumi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing