Spot reklamowy stworzony w ramach kampanii jest osadzony w konwencji filmu sensacyjnego, a jego bohaterowie to znana już z poprzednich kampanii marki banda rabusiów. Akcja rozpoczyna się w chwili obrabowania banku przez grupę, która ucieka ze swoim łupem. Pędzące ulicami miasta auto zatrzymuje patrol policji. Przerażeni bohaterowie niezgrabnie tłumaczą policji, że śpieszą się na urodziny CANAL+.
Zobacz również
Głównym komunikatem kampanii są 25 urodziny CANAL+ i specjalnie przygotowana na tę okazję oferta: wszystkie pakiety telewizyjne 25% taniej do końca roku. Obecną kampanią Platforma CANAL+ pragnie umocnić swój wizerunek Platformy Cyfrowej z najlepszą ofertą w segmencie filmów, seriali i sportu.
Działania promocyjne kierowane są do osób zainteresowanych ofertą premium z CANAL+, Netflix, HBO czy Eleven Sports, ceniących sobie wysoką jakość odbioru i nowoczesną technologię. Platforma CANAL+ przygotowała też pakiet startowy wyselekcjonowanych kanałów w atrakcyjnej cenie. Wszystkie pakiety telewizyjne są tańsze o 25%.
Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem telewizję, gdzie zostaną wyemitowane 15” i 30” spoty. Ponadto, kampania pojawi się w outdoorze, radiu oraz punktach sprzedaży Platformy CANAL+. Zaplanowane zostały również działania w digitalu z dedykowanymi materiałami promocyjnymi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów Havas Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing