TOUCH.PR poprowadzi szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmujące relacje z mediami oraz influencerami, a także działania w mediach społecznościowych. Z ramienia agencji za obsługę projektu odpowiada Sylwia Majcher-Stępień, Dominika Borowicz i Anna Wojciechowska.
Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia to instytucja publiczna nadzorowana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jej założeniem jest inicjowanie działań podejmowanych w Rzeczpospolitej Polskiej i Federacji Rosyjskiej na rzecz poprawy wzajemnych relacji. W 80. rocznicę Zbrodni Katyńskiej rozpoczęła projekt, mający na celu zwiększenie świadomości Polaków, ale także Rosjan i obywateli innych krajów na temat tamtych wydarzeń oraz upamiętnienie Ofiar. Kampania społeczna „Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci”, zainagurowana 5 marca br., w trakcie międzynarodowej konferencji, zachęca do odwiedzenia portalu www.katynpromemoria.pl i zapalenia wirtualnego znicza jednym z 4415 poległych znanych z imienia i nazwiska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]