Przedsiębiorstwa w Polsce coraz częściej korzystają z możliwości plasowania reklam oraz pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania. Krajowy rynek marketingu w wyszukiwarkach (search advertising) w tym roku osiągnie wartość ponad 2 mld złotych, a przeciętne wydatki na reklamę w przeliczeniu na jednego użytkownika internetu wzrosną do 71 PLN.
Najlepszym miejscem do rozpoczęcia takiej nauki w najbliższym czasie będzie semKRK #14 organizowane przez DevaGroup, które odbędzie się 6 marca w Krakowie. Wydarzenie poświęcone tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki skupi specjalistów z całej Polski. Eksperci będą się dzielić m.in. wiedzą na temat Google Ads, Google Search Console, planowania struktury serwisu, linkowaniu oraz pozycjonowania.
Zobacz również
Wydarzenie poprowadzi Krzysztof Marzec, ekspert z prawie 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej i jeden z polskich specjalistów docenianych globalnie. W nadchodzącej edycji prestiżowego konkursu European Search Awards będzie pełnił funkcję Head Judge na Polskę, został także nominowany do grona sędziów w Global Search Awards. W Krakowie Marzec będzie dzielił się m.in. wiedzą z zakresu tworzenia reklam zoptymalizowanych pod Google Ads. Na semKRK #14 wystąpią również m.in.: Anna Karczewska (When.pl), Paweł Rabinek (Redseo), Sebastian Heymann (EACTIVE #wiemyjak), Michał Suski (Surfer SEO), Kamil Demidowski (Fox Strategy), Monika Kołodziejczyk (ThinkDigital), Albert Czajkowski (Czajkowski.Consulting).
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]