Dzień Kobiet to święto, do którego część z nas podchodzi dziś z pewną rezerwą. W czasach PRL-u tradycją było obdarowywanie Pań obowiązkowym zestawem podarunkowym: goździk plus cieliste rajstopy – miło i praktycznie, ot taki nierozłączny duet. Rajstopy, chyba przez swój brak romantyzmu, wyszły już z prezentowego „must have”. Teraz im zabawniej i kreatywnie podejdą do zagadnienia panowie w tym dniu, tym lepiej.
KFC stworzyło na Dzień Kobiet zaskakującą aktywację. Dla wszystkich wspaniałych Pań (pamiętając również o ich Panach) marka przygotowała instrukcję zbudowania bukietu ze specjału restauracji: stripsów. Wystarczyło tylko kilka podstawowych składników by wyczarować bukiet z pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce: kubełek 11/11 (11 stripsów do bukietu i 11 hot wingsów dla Panów, aby mieli siłę do pracy ;)), długie patyczki do szaszłyków, wstążka w ulubionym kolorze i papier do pakowania kwiatów. Po kilku chwilach cierpliwego nabijania, wspomożonego odpowiednią dostawą energii, piękny, a przede wszystkim pyszny prezent był gotowy.
Zobacz również
Sobotni post na fanpage’u KFC na Facebooku w ciągu zaledwie dwóch dni dotarł do niemal 1 miliona użytkowników! Udostępniono go prawie 200 razy, zareagowało na niego ponad 2,9 tysiąca użytkowników, a blisko 3 tysiące zostawiło komentarze.
Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach