Bohaterami spotów i kreacji reklamowych są reprezentanci grupy docelowej działań, przedstawieni w barwnych, baśniowych kreacjach. Pierwszy film przedstawia historię dziewczyny, która zgubiła pantofelek, szukając kredytu na mieszkanie. Każdy kolejny jest utrzymany w tej samej konwencji. Ukazuje bajkowego bohatera, który stawia czoła dylematom i wyzwaniom, poszukując kredytu hipotecznego na wymarzone mieszkanie. W odpowiedzi na wszystko przychodzi Expander, bo „Kredyty to nasza bajka”.
W kampanii będą łącznie wykorzystane cztery 15-sekundowe spoty przedstawiające bohaterów marki oraz cztery 6-sekundowe, będące kontynuacją historii, w której bohaterowie są już „na swoim”.
Zobacz również
Pierwsza odsłona kampanii potrwa od 09.03. do 31.04. a pozostałe filmy będą promowane kolejno, do końca roku.
Za realizację kampanii kompleksowo odpowiada agencja Artegence.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing