Marka Expander rusza z nową kampanią pod hasłem „Kredyty to nasza bajka”

Właśnie wystartowała bajkowa kampania 360 marki Expander, będąca częścią całkowicie nowej platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”. Składają się na nią spoty w kinach i internecie, reklamy display, działania w social mediach oraz BTL.
O autorze
0 min czytania 2020-03-09

Bohaterami spotów i kreacji reklamowych są reprezentanci grupy docelowej działań, przedstawieni w barwnych, baśniowych kreacjach. Pierwszy film przedstawia historię dziewczyny, która zgubiła pantofelek, szukając kredytu na mieszkanie. Każdy kolejny jest utrzymany w tej samej konwencji. Ukazuje bajkowego bohatera, który stawia czoła dylematom i wyzwaniom, poszukując kredytu hipotecznego na wymarzone mieszkanie. W odpowiedzi na wszystko przychodzi Expander, bo „Kredyty to nasza bajka”. 

W kampanii będą łącznie wykorzystane cztery 15-sekundowe spoty przedstawiające bohaterów marki oraz cztery 6-sekundowe, będące kontynuacją historii, w której bohaterowie są już „na swoim”. 


Pierwsza odsłona kampanii potrwa od 09.03. do 31.04. a pozostałe filmy będą promowane kolejno, do końca roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii kompleksowo odpowiada agencja Artegence.

Słuchaj podcastu NowyMarketing