Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Propsy PR dla Wolves Summit

Od marca 2020 agencja Propsy PR prowadzi komunikację największej w Europie Środkowo-Wschodniej międzynarodowej konferencji dotyczącej innowacji technologicznych Wolves Summit.
O autorze
0 min czytania 2020-03-10

Konferencja poświęcona jest tematom innowacji technologicznych, której głównym celem jest skuteczne kojarzenie partnerów biznesowych. Organizatorzy wspierają technologicznych innowatorów przyszłości umożliwiając 450 startupom bezpłatny udział w konferencji.

Zespół Propsy PR odpowiada za wsparcie komunikacyjne, relacje z mediami i obsługę konferencji. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Za działania po stronie agencji odpowiada Anna Kiedrzyńska-Tui.