Mitsubishi i Bluerank – tak buduje się relacje

Na ile cenne jest dobre poznanie, przetestowanie i zrozumienie produktu? To jeden z najistotniejszych elementów budujący zaufanie i – tak ważną dziś – autentyczność marki. Na takich założeniach opiera się współpraca Bluerank i Mitsubishi.
O autorze
1 min czytania 2020-03-11

To była dobra zabawa. Ale nie tylko – za pomysłem stało coś więcej! 12-osobowy zespół projektowy agencji marketingu internetowego Bluerank, który na co dzień pracuje dla marki Mitsubishi, wyjechał na dwa dni za miasto. Nad zalewem Jeziorsko przetestował modele aut użyczone przez Partnera: ASX oraz Eclipse Cross.

– Bawiliśmy się. Sprawdzaliśmy, czy można pracować na laptopie w trakcie jazdy off-road, szukaliśmy odpowiedzi na odwieczne pytanie, czy auto czerwone jest szybsze od czarnego – mówi Jarosław Miszczak, head of client service w Bluerank.

Dla wszystkich było jednak oczywiste, że oprócz dobrej zabawy, celem jest poznanie produktu i dzięki temu większa autentyczność i zrozumienie w codziennej pracy dla partnera. – To zacieśnianie relacji i tworzenie modelu współpracy opartej na zaufaniu i otwartości – dodaje Jarosław Miszczak.

O tym, jak istotne jest budowanie emocji, wszyscy wiemy. Customer experience, czyli budowanie doświadczeń klientów, jest dziś najważniejszym wyróżnikiem marek. Świadome firmy idą dalej – i budują doświadczenia nie tylko klientów, ale i biznesowych partnerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Skupiamy wokół Mitsubishi pasjonatów, ludzi, którzy znają filozofię marki. Podobnie jest z partnerami. Nie chcemy po prostu zlecać zadań agencji marketingowej. Chcemy mieć do siebie zaufanie, wiedzieć, że współpracujące z nami osoby znają nasze produkty, rozumieją filozofię – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu w Mitsubishi Motors Polska.

Bluerank z marką Mitsubishi współpracuje od wielu lat. Prowadzi kampanie Google Ads, nie tylko dla centrali, ale również unikatowy w Polsce program dla dealerów. Wspiera motoryzacyjną markę w działaniach analitycznych, programmatic RTB, łączy online i offline.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z raportu Cohn&Wolfe (2019 r.) wynika, że aż 91 proc. konsumentów docenia markę za jej autentyczność. Coraz więcej z nas – szczególnie młodsze pokolenia – nie chce być jedynie biernymi odbiorcami produktu. Wręcz przeciwnie. Chcemy testować, oceniać, dzielić się rekomendacjami, razem z firmą współtworzyć asortyment, który w procesie produkcji będzie uwzględniał odpowiedzialność społeczną. Markom, które rozumieją tę otwartość, klienci oraz biznesowi partnerzy odpłacą się szacunkiem i zaangażowaniem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z kolei dobra współpraca i zaufanie może oznaczać odważniejsze decyzje. – Mitsubishi było na przykład pierwszą marką, dla której wprowadziliśmy personalizację w kampaniach displayowych – mówi Jacek Tkaczuk, head of R&D w Bluerank.

Efekty testowania aut przez Bluerank prezentuje poniższy materiał wideo. – Mitsubishi kojarzy nam się z innowacjami, emocjami, ludźmi pełnymi pasji do tego co robią. I właśnie to chcieliśmy w naszym filmie pokazać – mówi Kamil Kisiel, paid search executive w Bluerank.