Celem badania jest określenie zapotrzebowania na najbardziej pożądane usługi związane z rozwojem kompetencji w branży komunikacji marketingowej. Jego wyniki posłużą m.in. do przygotowania przez Radę Sektorową rekomendacji odnośnie szkoleń dla pracowników tego sektora. Część z rekomendowanych usług otrzyma dofinansowanie ze środków unijnych.
Do udziału w badaniu zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z kompetencjami w sektorze SKM:
Zobacz również
- pracowników działów marketingu, reklamodawców, agencji oraz domów mediowych – specjalistów, menedżerów, dyrektorów;
- osób zajmujących się HR.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 5 minut. Badanie potrwa do 31 marca 2020. Serdecznie zapraszamy do udziału!
Ankieta znajduje się tutaj.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce