WebTalk pomoże budować digitalową społeczność VALORANT

Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji ze społecznością i jej wdrożenie na kanałach SoMe dedykowanych polskiemu rynkowi. Nowy projekt jest rozwinięciem dotychczasowej współpracy.
O autorze
0 min czytania 2020-03-18

Do zadań WebTalk, tak jak w przypadku pozostałych projektów dla Riot Games, będzie należało nie tylko rozwój i moderacja społeczności wokół najnowszej propozycji ze stajni Riot Games, ale także aktywizacja jej członków. Agencja zajmie się również implementacją materiałów pod polskiego odbiorcę. Komunikacja prowadzona będzie za pośrednictwem 3 kanałów: Facebooka, Instagrama i Twittera.

VALORANT to pierwsza gra Riot Games nie będąca obsadzona w uniwersum League of Legends. VALORANT to taktyczna strzelanka 5 na 5, oparta na różnorodnych postaciach. Gra łączy ze sobą znane formuły gier FPS z użyciem specjalnych umiejętność bohaterów. Premiera gry przewidziana jest na lato 2020.

Po stronie agencji projektem zarządza Marta Welc – senior account executive.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj