Wiele pysznych dań zaczyna się od makaronu, ale od czego zaczyna się makaron? Nie każdy słyszał, że makarony Lubella powstają z najwyższej jakości zbóż. Dlatego w najnowszej realizacji dla Lubelli, GPD Agency przybliża drogę powstawania makaronu, pozwalając wybrzmieć najważniejszej informacji – makarony Lubella zaczynają się od zboża.
Konwencja spotów została oparta na dźwiękach związanych z drogą powstawania makaronu – od pola do stołu. 30-sekundowy spot można oglądać w telewizji, a także w digitalu.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Za przygotowanie kampanii odpowiada GPD Agency, a za produkcję i post produkcję odpowiada Maspex. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Starcom.