Dorota Łoboda-Kąkowicz w branży marketingowej pracuje od 2009 roku. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała między innymi w GroupM oraz w Mindshare. Do Grupy Netsprint, której częścią jest Adrino, dołączyła w 2017 roku jako head of strategy division. Dorota Łoboda-Kąkowicz jako managing director odpowiada za pracę organizacyjną, modernizację produktu, wdrażania nowych rozwiązań, technologii oraz narzędzi w ramach portfolio produktowego Adrino, zarówno tych mobile jak i desktop.
Michał Jankowski marketingiem zajmuje się od 2010r. W swojej karierze zawodowej pracował między innymi dla GG Network oraz Gremi Media. Z Adrino jest związany od 4 lat, wcześniej jako team leader w dziale sprzedaży agencyjnej. Od marca 2020 jako head of agency sales, jest odpowiedzialny za pracę i rozwój działu sprzedaży agencyjnej, a także negocjacje z domami mediowymi.
Zobacz również
Daniel Franc z mediami związany jest od 2008 roku. Pierwsze kroki stawiał w radiu Roxy, następnie pracował w Gazecie Wyborczej, Gazeta.pl oraz Stroer Digital. W 2018 roku dołączył do Adrino, gdzie początkowo kierował działem klientów kluczowych. Od marca tego roku objął funkcję head of direct sales, a do jego obowiązków należy nadzór i rozwój działu sprzedaży bezpośredniej.