Awanse na kluczowe stanowiska w Adrino

Adrino, polska sieć reklamy native i rich media, poinformowała o awansach w firmie. Nowe stanowiska otrzymali: Dorota Łoboda-Kąkowicz, która została managing directorem, Michał Jankowski, obecnie head of agency sales oraz Daniel Franc, awansowany na funkcję head of direct sales.
O autorze
1 min czytania 2020-03-19

Dorota Łoboda-Kąkowicz w branży marketingowej pracuje od 2009 roku. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała między innymi w GroupM oraz w Mindshare. Do Grupy Netsprint, której częścią jest Adrino, dołączyła w 2017 roku jako head of strategy division. Dorota Łoboda-Kąkowicz jako managing director odpowiada za pracę organizacyjną, modernizację produktu, wdrażania nowych rozwiązań, technologii oraz narzędzi w ramach portfolio produktowego Adrino, zarówno tych mobile jak i desktop.

Michał Jankowski marketingiem zajmuje się od 2010r. W swojej karierze zawodowej pracował między innymi dla GG Network oraz Gremi Media. Z Adrino jest związany od 4 lat, wcześniej jako team leader w dziale sprzedaży agencyjnej. Od marca 2020 jako head of agency sales, jest odpowiedzialny za pracę i rozwój działu sprzedaży agencyjnej, a także negocjacje z domami mediowymi.

Daniel Franc z mediami związany jest od 2008 roku. Pierwsze kroki stawiał w radiu Roxy, następnie pracował w Gazecie Wyborczej, Gazeta.pl oraz Stroer Digital. W 2018 roku dołączył do Adrino, gdzie początkowo kierował działem klientów kluczowych. Od marca tego roku objął funkcję head of direct sales, a do jego obowiązków należy nadzór i rozwój działu sprzedaży bezpośredniej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj