O tym, jak ważne jest w obecnej sytuacji pozostawanie w swoich domach mówią już chyba wszyscy – począwszy od polityków, aż po popularne marki. Niestety nie wszyscy przestrzegają tego zalecenia i narażają siebie, a także swoich bliskich na zarażenie koronawirusem.
Popularna platforma pornograficzna Pornhub znalazła sposób na to, by zachęcić społeczeństwo do nieopuszczania swojego domu – w ramach akcji #StayHomeHub marka wprowadziła bowiem całkowicie darmowe konto premium dla użytkowników na całym świecie.
Zobacz również
Warunek jest jeden – podczas zakładania swojego profilu w serwisie, trzeba obiecać, że będzie się przestrzegało zasad kwarantanny domowej lub jeżeli nie jest to do końca możliwie – przynajmniej zadeklarować utrzymywanie bezpiecznej odległości od innych osób i regularne mycie dłoni.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.