W obliczu zaistniałej sytuacji marka uważa, że poza zamknięciem sklepów stacjonarnych jest to jedyna słuszna decyzja. Ograniczenie przemieszczania się pracowników, a tym samym dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo są dla PROMOD najważniejsze.
Strona internetowa i sklep online wciąż są dostępne. Zamówienia, które zostaną złożone w tym czasie, dostępne będą w momencie, gdy sytuacja zostanie ustabilizowana i wszyscy wrócą do codziennej aktywności.
Zobacz również
W tych trudnych dla wszystkich chwilach marce PROMOD zależy na utrzymaniu kontaktu z klientami. Zapraszamy do mediów społecznościowych:Facebooka czy Instagrama , gdzie nadal można śledzić ostatnie nowości, udostępniać zdjęcia czy zadawać pytania.
– Dbajmy o zdrowie i bezpieczeństwo swoich i innych. Bądźmy solidarni. Zostańmy w domu – mówi Julien Pollet, prezydent i dyrektor generalny Promod.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]