Kamil Badura posiada sześcioletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Współpracował m.in. z takimi markami jak Listonic, Uber, Toyota, Wydawnictwo Gandalf czy Wydawnictwa Czarne, odpowiadając za obszary performance marketingu, optymalizowania konwersji, Google i Facebook Ads, afiliacji i analityki działań PPC. W latach 2017-2018 współpracował z Lightscape na stanowisku Account Executive. Był wtedy odpowiedzialny za działania PR dla marek z sektora finansowego, w tym Avivy, Expander Advisors i Tax Care.
Na nowym stanowisko Kamil będzie realizował działania komunikacyjne dla grupy INELO, wiodącego dostawcy rozwiązań technologicznych dla branży TSL. Kamil będzie odpowiadał za obszar media relations, wsparcia marketingowego, zarządzania wizerunkiem, a także wesprze zespół opiekujący się kanałami social media tego klienta. Ponadto będzie realizował działania komunikacyjne dla Związku Firm Pośrednictwa Finansowego (ZFPF).
Zobacz również
Anna Hołub jako junior account executive dołączy do zespołu finance prowadzonego przez Agnieszkę Jagusiak. Wesprze działania komunikacyjne dla Intrum, międzynarodowego lidera w zarządzaniu wierzytelnościami. Anna współpracowała do tej pory z Urban Communication, Patryk Wolski Management i MSL Group. W jej portfolio znajdują się realizacje dla takich marek jak Netflix, Wyborowa czy Jameson.