MyMusic rusza z teaserową kampanią

Niezależna wytwórnia fonograficzna w Polsce zapowiada duży projekt. MyMusic ogłasza go hasłem „Idzie nowe”, ale nie zdradza na razie szczegółów. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim z wykorzystaniem kanałów własnych czołowego polskiego wydawcy.
O autorze
0 min czytania 2020-04-07

Projekt jest skierowany do muzyków jako przedsiębiorców. MyMusic zapowiada narzędzia, które pomogą wykorzystywać w pełni ich artystyczny i biznesowy potencjał na rynku muzycznym. Co istotne w sytuacji obecnej pandemii, „idzie nowe” rozwiązanie, które pozwoli artystom bez wychodzenia z domu otrzymać wsparcie w dystrybucji i promocji swojej muzyki.

Przedstawiciele wytwórni podkreślają, że zapowiadany projekt to realizacja idei, nad którą pracowano przez kilka lat. Komunikat MyMusic kierowany jest do wszystkich artystów i wydawców, którzy poprzez bezpośredni kontakt mogą poznać szczegóły.

Reveal akcji jest planowany na czerwiec tego roku. Więcej informacji na specjalnie uruchomionej stronie akcji idzienowe.mymusic.pl Kampania już jest widoczna na profilach wytwórni na Instagramie, TikToku, Facebooku, YouTubie, LinkedInie i Twitterze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj