Niedzielny koncert Bass Astral x Igo był jak dotąd najchętniej oglądanym koncertem całego cyklu. W szczytowym momencie transmisję na żywo oglądało wspólnie 120 tysięcy widzów. Po 24 godzinach sumarycznie na wszystkich platformach koncert miał ponad mln wyświetleń.
Poprzednie koncerty w ramach cyklu również cieszyły się dużym zainteresowaniem odbiorców. Transmisję koncertu KRÓLa w szczytowym momencie oglądało 50 tysięcy widzów, a samych wyświetleń było ponad 400 tysięcy. Zespół Sorry Boys również zgromadził przed ekranami w domach kilkudziesięcio-tysięczną widownię. W najbliższy czwartek (9 kwietnia) wystąpi Daria Zawiałow. Na facebookowym evencie do tej pory zapisało się już ponad 50 tysięcy fanów.
Zobacz również
W trakcie każdego z koncertów Żywiec Męskie Granie oraz artyści oprócz dawania ludziom tak potrzebnej w tych czasach rozrywki, zachęcają do wpłat za pośrednictwem siepomaga.pl na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią koronawirusa. Grupa Żywiec w ramach zbiórki przekazała milion złotych na ten cel.
Za ideę, kreację i komunikację koncertów odpowiadają agencje Feeders Agency, 2012 Agency wraz z agencją Live, odpowiadającą także za kreację artystyczną i produkcję wydarzeń. Media kupuje Starcom, za PR odpowiada agencja Hope, a produkcją streamu z domów artystów zajmuje się Grupa ATM. Zbiórka na rzecz walki z koronawirusem odbywa się na siepomaga.pl.
Transmisję Męskiego Grania #wdomu można oglądać na Facebooku i Youtube Męskiego Grania, na głównej stronie Onet.pl oraz w kanałach społecznościowych grupy Onet (m.in. Onet.pl. Onet Kultura i Plejada).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing