InsightOut Lab to projekt nastawiony na przyspieszanie procesu dokonywania zmian. Jego celem jest definiowanie stanu wiedzy społeczeństwa i poziomu akceptacji dla konkretnych rozwiązań, trendów i idei pojawiających się na rynku oraz przedstawianie nowej rzeczywistości w najprostszej do przyswojenia formie. Pomaga firmom i ludziom w łatwiejszym dostosowaniu się do przemian w prywatnym i profesjonalnym życiu.
InsightOut Lab łączy w sobie cechy think tanku, czyli agregowania informacji i analiz, wymiany myśli pomiędzy ekspertami oraz firmy doradczej, zaangażowanej w budowanie konkretnych treści i projektów ułatwiających wdrożenie zmiany w szerokim zasięgu.
Zobacz również
– W pracy z klientami agencji, zarówno polskim jak i międzynarodowymi markami, od lat widzieliśmy dwie ich istotne potrzeby: głód informacji, wartościowych treści oraz konieczność sprawnego zarządzania nadchodzącymi zmianami. InsightOut Lab jest wynikiem połączenia obu tych potrzeb w jedno efektywne narzędzie, dostarczające sprawdzone, wiarygodne dane oraz wskazówki do zmian. Możemy teraz zaoferować nową wartość, łącząc wiedzę analityczną z praktycznymi wytycznymi do działania. Mam nadzieję, że InsightOut Lab szybko stanie się źródłem atrakcyjnych treści oraz kompasem w procesie zmian – wyjaśnia Mariusz Pleban, twórca projektu InsightOut Lab.
Kluczowym zadaniem projektu jest budowanie wartości dla mediów, influencerów i szerokiej opinii publicznej, pomagającej w szybszym i lepszym rozumieniu nowych procesów zachodzących w świecie. Innymi słowy, osoby posiadające wpływ na innych będą otrzymywać ciekawą i użyteczną treść, pomagającą w ich pracy, w realizacji ich celów. Zawsze opartą na danych i faktach.
InsightOut Lab działa poprzez:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- badanie insightów,
- określanie wag insightów, realizację badań reprezentatywnych za pomocą różnych metod opartych na wiarygodnych i uznanych panelach badawczych,
- analizę trendów,
- przeprowadzanie analiz wyników badań oraz danych rynkowych,
- opracowywanie raportów, specjalnych publikacji i produkcji,
- tworzenie projektów specjalnych, pomagających szybszemu dokonaniu się procesu zmiany oraz realizację działań przyspieszających zmianę.
Autorami projektu są właściciele agencji OneMulti – Barbara Pleban i Mariusz Pleban. Projekt jest związany bezpośrednio z działem analitycznym agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na stronie internetowej https://insightoutlab.com/ będzie można znaleźć mikro i makro raporty z różnych obszarów. W obecnej fazie InsightOut Lab realizuje projekt związany z zagadnieniem elektromobilności oraz życiem online.
Poza opracowaniami własnymi oraz tworzonymi we współpracy z partnerami, InsightOut Lab będzie przygotowywać także podcasty tematyczne.
Pierwszymi partnerami komercyjnymi projektu są Volkswagen i Nexera.