W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – aplikacją zajmującą się dostawami na życzenie. Opcja zamawiania produktów z sieci Biedronka dostępna jest w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie i Wrocławiu. Dzięki temu mieszkańcy tych 10 miast zrobią zakupy bez wychodzenia z domu.
Użytkownicy mogą wybrać artykuły z katalogu liczącego niemal 1000 pozycji, podzielonego na najważniejsze kategorie m. in.: „warzywa i owoce”, „mięso, ryby i wędliny”, „pieczywo” czy „napoje”. Dostawa dotrze do zamawiającego w czasie krótszym niż godzina.
Zobacz również
Ceny artykułów w aplikacji są takie same jak w sklepie stacjonarnym – obowiązują także promocje. Kolejno po potwierdzeniu zamówienia przez użytkownika, kurier otrzymuje powiadomienie i udaje się do najbliższego sklepu uczestniczącego w tym programie. W tym czasie wyznaczeni pracownicy Biedronki rozpoczynają kompletowanie produktów. Dzięki ich doświadczeniu i znajomości asortymentu zamówienie zostaje zebrane bardzo szybko. Kurier odbiera zakupy i zachowując wysokie środki ostrożności i higieny zgodne z wytycznymi WHO, dostarcza je do zamawiającego w sposób „bezkontaktowy”.
Dostawa bez kontaktu została wprowadzona przez Glovo kilka tygodni temu w celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów. Zamówione produkty kurier zostawia pod drzwiami lub pod bramą, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z użytkownikiem.
Za zamówienie można zapłacić karta podłączoną do aplikacji (akceptowane karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard i American Express). Koszt promocyjny dostawy zakupów z Biedronki wynosi 9,99 zł. Nie ma określonych limitów wagowych, jednak waga zamówienia nie powinna przekraczać fizycznych możliwości kuriera. Zakupy można zamawiać w godzinach od 10 do 22.30.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing