Celem kampanii jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych marki MICHELIN oraz BFGoodrich (brand o amerykańskich korzeniach, należący do portfolio koncernu MICHELIN), w tym m.in. nowej opony MICHELIN Agilis 3 dla samochodów dostawczych oraz BFG Advantage.
Kampania prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie oraz Estonii i potrwa do połowy czerwca.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zadaniem agencji Altavia Polska była koordynacja produkcji oraz dystrybucji materiałów promocyjnych i POS w 6 wersjach językowych. Wydrukowane karty produktowe, mini-standy i inne materiały trafiły w marcu do punktów sprzedaży.