Weź maskę w swoje ręce – rusza nowa akcja agencji Horeca Group

Ideą akcji jest stworzenie i rozprzestrzenienie mody na noszenie maseczek, które staną się częścią̨ garderoby, a nie uciążliwym obowiązkiem.
O autorze
0 min czytania 2020-04-15

Nadrzędną funkcją maski jest przede wszystkim ochrona. Młodzi ludzie potrzebują jednak większej motywacji, potrzebują możliwości ciągłego wyrażania swojej osobowości i swojego stylu. Od 16 kwietnia noszenie masek stanie się powszechnym obowiązkiem. Do tego czasu celem akcji jest dotarcie do jak najszerszego grona młodzieży. By tego dokona, kooperatywa pomysłodawców złożona z agencji kreatywnej Horeca Group, Young Talent Management i Oxford MasterClass zaprasza do współpracy talenty z różnych środowisk, tworzy chwytliwe i lifestylowe formaty, tutoriale i challange.

– W tym trudnym dla nas okresie, chcemy zmotywować młodych ludzi do działania. Poprzez akcję chcemy zbudować poczucie wspólnoty – argumentują Katarzyna Zaniewska, partner w Horeca Group oraz Jolanta Kulik z YTM.

Akcja skierowana jest do młodzieży 15+.

Więcej informacji znajduje się na stronie akcji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj