Nadrzędną funkcją maski jest przede wszystkim ochrona. Młodzi ludzie potrzebują jednak większej motywacji, potrzebują możliwości ciągłego wyrażania swojej osobowości i swojego stylu. Od 16 kwietnia noszenie masek stanie się powszechnym obowiązkiem. Do tego czasu celem akcji jest dotarcie do jak najszerszego grona młodzieży. By tego dokona, kooperatywa pomysłodawców złożona z agencji kreatywnej Horeca Group, Young Talent Management i Oxford MasterClass zaprasza do współpracy talenty z różnych środowisk, tworzy chwytliwe i lifestylowe formaty, tutoriale i challange.
– W tym trudnym dla nas okresie, chcemy zmotywować młodych ludzi do działania. Poprzez akcję chcemy zbudować poczucie wspólnoty – argumentują Katarzyna Zaniewska, partner w Horeca Group oraz Jolanta Kulik z YTM.
Zobacz również
Akcja skierowana jest do młodzieży 15+.
Więcej informacji znajduje się na stronie akcji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]