„Jedz mniej” – to hasło najnowszej kampanii Roleski. Autorzy działań przekonują, że warto eksperymentować, łączyć smaki, cieszyć się odkrywaniem potraw z różnych zakątków świata, które bez trudu można przyrządzić w swojej własnej kuchni. Dodatkowo szerokie portfolio sosów marki sprawi, że zwykła sałatka, kiełbasa, czy kurczak mogą pokazać swoje, zupełnie nieznane, ale pyszne oblicze.
Do działań reklamowych zaangażowana została Sonia Bohosiewicz.
Zobacz również
Zespół Opus B, przygotowując kampanię dla Roleski postanowił pójść pod prąd typowej dla kategorii spożywczej komunikacji, aby jeść i kupować więcej i więcej.
Akcja Roleski, to pierwsza od dłuższego czasu kampania wizerunkowa, jaką realizuje marka. Działania obejmą swoim zasięgiem największe stacje telewizyjne, radiowe oraz digital. Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór kreatywny podczas procesu produkcyjnego. Kampania powstała przy współudziale Papaya Films oraz Marketers.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing