Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 znalazła się reklama Samsung Polska Samsung Galaxy S20 | Zmień spojrzenie, która prezentuje zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego w nowej serii smartfonów Samsung Galaxy S20. W klipie wykorzystany został energetyczny utwór „Rocket Fuel” w wykonaniu DJ Shadowa i De La Soul, który nadaje spotowi niesamowite tempo. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett.
Drugie miejsce w marcu należy do klipu eobuwie.pl „Kolekcja spring/summer 2020”. Ten spot pełny kolorów to wizytówka najnowszej kolekcji wiosna/ lato 2020. Warto zaznaczyć, że za koncepcję i montaż, jak i realizację kampanii na 8 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl, zaś zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim.
Zobacz również
Podium w marcu zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA #ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach dotyczący bezpieczeństwa. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe, zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów.
W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard znalazło się także wideo Halls Poland Halls Gumy, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry, a także przygotowana przez agencję Ogilvy reklama NOWOŚĆ! Sudafed Dex – 4 w 1 – Mądry sposób na katar i podrażnioną śluzówkę nosa prezentująca preparat Sudafed Xylospray DEX na katar.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach