Działania związane z rozwojem kanału e-commerce trwają w Synevo już od dłuższego czasu. Firma stale rozwija produkty, które umożliwiają wykonywanie badań w domu,
– Od pewnego czasu wprowadzaliśmy innowacje polegające m.in. na tym, że klient wykonując niektóre badania, nie musi iść do fizycznego punktu pobrań. Dzięki kurierowi oraz jasnym instrukcjom dołączonym do zestawu – Laboratorium przychodzi do niego do domu. Skutecznie wdrożyliśmy również odpowiednie systemy, które umożliwiają aktualnie zakup badań przez internet. Również badania, których nie można wykonać w domu (np. badania krwi) można zamawiać online – co skraca czas spędzany przez pacjenta w placówce Synevo. Te działania procentują dziś: gdy sytuacja stawia przed nami wyzwania związane z pandemią, potrafimy na nie skutecznie reagować – mówi Bartosz Skłodowski, kierownik marketingu Synevo sp. z o.o..
Zobacz również
Współpraca z Nieagencją obejmuje m.in. rozwój segmentu e-commerce, szczególnie w zakresie kampanii performance. Efekty działań są widoczne już po kilku tygodniach współpracy.