Sukces akcji społecznej #Moliera2iPrzyjaciele i niestandardowa kampania outdoor wspierająca inicjatywę

Sklep internetowy Moliera2.com, wraz z końcem marca wyszedł z niezwykłą inicjatywą wsparcia przedsiębiorców z branży fashion, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji z powodu ograniczeń handlowych. W efekcie do platformy dołączyło ponad 50 polskich butików.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele Kkerowany jest do przedsiębiorców z branży fashion, którzy ze względu na obostrzenia, zmuszeni byli zamknąć stacjonarne punkty sprzedaży. Akcja zakłada możliwość sprzedaży produktów w sklepie internetowym Moliera2.com. 

Inicjatorzy projektu po raz kolejny postawili na wzmocnienie przekazu poprzez kampanię OOH, realizowaną we współpracy z Braughman Media Group.

Twórcy zdecydowali się na minimalistyczny, a jednocześnie ekspresyjny przekaz, w osiągnięciu którego posłużyli się emotikonami reprezentującymi wachlarz pozytywnych emocji. Komunikat jasno wskazuje, że działając razem i pozostając dobrej myśli jesteśmy w stanie pokonać przeciwności i odnaleźć pozytywne aspekty wynikające z inicjatyw takich jak projekt #Moliera2iPrzyjaciele.

– Zależało nam, aby postawić na optymistyczny przekaz, dać powody do uśmiechu nawet w tych niedogodnych dla wszystkich czasach. Postawienie na emotikony w layoucie reklamowym to forma infografiki, czytelnej dla obecnego pokolenia osób korzystających ze smartfonów – mówi Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu, już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 50 polskich marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt okazał się tak ogromnym sukcesem! Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji i pracy naszego zespołu, połączyliśmy siły już z ponad 50 polskimi butikami i nie zwalniamy tempa. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się