Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele Kkerowany jest do przedsiębiorców z branży fashion, którzy ze względu na obostrzenia, zmuszeni byli zamknąć stacjonarne punkty sprzedaży. Akcja zakłada możliwość sprzedaży produktów w sklepie internetowym Moliera2.com.
Inicjatorzy projektu po raz kolejny postawili na wzmocnienie przekazu poprzez kampanię OOH, realizowaną we współpracy z Braughman Media Group.
Zobacz również
Twórcy zdecydowali się na minimalistyczny, a jednocześnie ekspresyjny przekaz, w osiągnięciu którego posłużyli się emotikonami reprezentującymi wachlarz pozytywnych emocji. Komunikat jasno wskazuje, że działając razem i pozostając dobrej myśli jesteśmy w stanie pokonać przeciwności i odnaleźć pozytywne aspekty wynikające z inicjatyw takich jak projekt #Moliera2iPrzyjaciele.
– Zależało nam, aby postawić na optymistyczny przekaz, dać powody do uśmiechu nawet w tych niedogodnych dla wszystkich czasach. Postawienie na emotikony w layoucie reklamowym to forma infografiki, czytelnej dla obecnego pokolenia osób korzystających ze smartfonów – mówi Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.
Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu, już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 50 polskich marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt okazał się tak ogromnym sukcesem! Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji i pracy naszego zespołu, połączyliśmy siły już z ponad 50 polskimi butikami i nie zwalniamy tempa. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing