Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >
Zobacz również
„Marketing Manager 2.0” jest cyklem podcastów autorstwa Kacpra Skoczylasa. Skierowane są one do osób zajmujących się marketingiem, które m.in. szukają wiedzy z zakresu szeroko pojętego cyfrowego biznesu i chcą być lepsze i skuteczniejsze w swojej pracy. W odcinkach znajdą coś dla siebie zarówno doświadczeni menedżerowie, jak i osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem.
– Podcast, który tworzę, powstał z myślą o wszystkich marketerach takich jak ja, którzy chcą nie tylko efektywnie realizować swoje codzienne zadania, ale również nieustannie poszerzać swoją wiedzę i podnosić kompetencje. Rozmawiając z zapraszanymi gośćmi, staram się poruszać tematy uniwersalne, mogące przydać się w różnych branżach, na różnych etapach rozwoju osobowego, jak i organizacji, dla której prowadzi się działania. Zarządzając działaniami marketingowymi, zawsze patrzę na nie holistycznie, przez pryzmat całościowego doświadczenia klienta i pozycji rynkowej produktu czy usługi, za którą jestem odpowiedzialny i takie właśnie podejście chciałbym przekazać swoim słuchaczom. W związku z tym oprócz tematów stricte marketingowych rozmawiam o obszarach związanych z szeroko pojętą cyfryzacją, sprzedażą, e-commerce, trendami, programowaniem, user experience, zarządzaniem sobą oraz zespołem, tworzeniem aplikacji, ekonomią, analityką danych, technologiami marketingowymi (martech) czy edukacją i zdobywaniem nowych kompetencji. Uważam, że udane połączenie i świadomość wszystkich tych elementów, jest w stanie stworzyć marketera, który będzie nie tylko skutecznie realizował swoje marketingowe obowiązki, ale też będzie umieć spojrzeć szerzej na firmę, rynek i zachodzące w organizacji procesy. Dzięki temu jego działania i decyzje przełożą się na zyski i wzrost firmy, a te są kluczowymi wskaźnikami efektywności skutecznych marketerów – mówi Kacper Skoczylas.
Podcast dostępny jest na YouTubie, Spotify, Speaker i Google Podcasts.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing