Przez ostatnie 12 miesięcy Opus B odpowiadał za bieżącą obsługę oraz realizację wielu zadań komunikacyjnych dla marki BNP Paribas, w zakresie wspierania aktywności wizerunkowych dla różnych segmentów biznesowych, w tym: bankowości dla klientów indywidualnych, Bankowości Premium, Agro, Wealth Management, Biznesu – MŚP i korporacji. Opus B zajął się m.in. rebrandingiem materiałów marketingowych, kiedy na rynek wchodziła globalna marka BNP Paribas, a także designem kart płatnicznych.
W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować obsługę komunikacji marketingowej banku na zasadach ustalonych w zeszłorocznym przetargu. Opus B jako agencja wspierająca, odpowiedzialna nadal będzie za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]