Bank BNP Paribas od początku wybuchu epidemii aktywnie podejmuje wiele działań mających wspierać w tym trudnym czasie wiele grup społecznych. Jedną z inicjatyw jest pomoc osobom zmagających się z wykluczeniem cyfrowym. W tym celu Bank BNP Paribas przekaże milion złotych na zakup laptopów dla uczniów. Partnerem akcji jest operator komórkowy Orange.
– W bardzo krótkim czasie wszystkie szkoły w Polsce musiały przejść w tryb nauczania zdalnego. Placówki sobie poradziły, ale nie wszyscy uczniowie mieli taką możliwość. Przeszkodą dla wielu z nich jest brak komputera i dostępu do internetu. Bank BNP Paribas przekaże potrzebny sprzęt do 17 ośrodków pomocy społecznej w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji chodź częściowo uda nam się rozwiązać problem cyfrowego wykluczenia uczniów – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji.
Zobacz również
Zakupione laptopy trafią do Fundacji Impact i za jej pośrednictwem zostaną przekazane potrzebującym uczniom. W akcję zaangażowała się firma Orange.
– Nowe technologie i Internet stały się nieodłączną częścią świata, a ich szybki rozwój wyraźnie oddziałuje na społeczeństwo. Dostęp do nich to pierwszy ważny krok w cyfryzacji, ale ważne jest także odpowiedzialne korzystanie z nich. Orange Polska od kilkunastu lat dba o cyfrową edukację i bezpieczeństwo dzieci w cyfrowym świecie, dlatego z przyjemnością dołączyliśmy do inicjatywy #KomputerDlaUcznia, dzięki której potrzebujący uczniowie będą mogli w pełni bezpiecznie korzystać z dostępu do Internetu i zajęć prowadzonych zdalnie – mówi Bartosz Wawryk, dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Biznesu Finanse i Ubezpieczenia.
To kolejna tego typu inicjatywa BNP Paribas. Wcześniej bank przekazał 150 bankowych komputerów, które trafiły do organizacji partnerskich Banku i Fundacji BNP Paribas, stypendystów Programu Klasa oraz potrzebujących szkół i placówek opiekuńczo – wychowawczych, z którymi współpracują bankowi wolontariusze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing