Facebook #WspieraZDomu kampanię Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Wraz z pandemią i wprowadzonymi ograniczeniami w funkcjonowaniu biznesu, wiele firm znalazło się w trudnej dla nich sytuacji. Organizacje i inicjatywy zrzeszające przedsiębiorców, starają się nieść im wsparcie w najrozmaitszej formie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-28

Jedną z nich jest Sieć Przedsiębiorczych Kobiet – partner realizowanego przez Facebooka programu szkoleniowego #SheMeansBusiness. To licząca ponad 33 tys. członkiń społeczność na Facebooku, której celem jest nawiązywanie kontaktów biznesowych, budowanie i podtrzymywanie relacji pomiędzy uczestniczkami społeczności oraz dostarczanie wiedzy przydatnej w rozwoju firmy.

W ramach akcji #WspieramZDomu Facebook wspiera zainicjowaną przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet kampanię #wspieramyWsieci na rzecz przedsiębiorczyń – członkiń społeczności, których biznes zmaga się dziś z trudnościami spowodowanymi aktualną sytuacją.

Składa się ona z trzech etapów.

  • I etap: niesienie wsparcia małym i lokalnym przedsiębiorcom poprzez podzielenie się opinią, zrobienie  zakupów w ich sklepach online, nabycie vouchera na przyszłe usługi lub polecenie innym lokalnych przedsiębiorców, z których usług do tej pory korzystaliśmy. Wszystkie polecenia oznaczamy hashtagiem SPK: #wspieramyWsieci.
  • II etap: SPK zbiera i podsuwa pomysły na usprawnianie i dopasowywanie biznesów do obecnej sytuacji i zachęca do tego wszystkich obserwujących. Jednym z elementów tego etapu było stworzenie listy dobrych praktyk.
  • III etap: współpraca mentoringowa pomiędzy doświadczonymi przedsiębiorczyniami i osobami, które potrzebują wsparcia. Ponadto w planach jest tworzenie grup samopomocowych, które pozwolą przedsiębiorcom wypracować plan działania na najbliższy czas oraz na czas, kiedy gospodarka zacznie powracać do normalnego funkcjonowania.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj