#BrakującySkładnik – najnowsza kampania Cukru Królewskiego

Cukier Królewski kontynuuje kampanię marketingową Najlepsze jest Blisko. Po plantatorach buraków cukrowych i pracownikach zakładów produkcyjnych należących do firmy, przyszedł czas na influencerów.
O autorze
1 min czytania 2020-04-29

Bliskość to przewodni motyw, prowadzonej od roku przez Cukier Królewski, kampanii Najlepsze jest Blisko. W poprzednich odsłonach projektu udział wzięli pracownicy zakładów produkcyjnych firmy oraz rolnicy dostarczający buraki cukrowe do cukrowni. Zostali oni ambasadorami marki, prezentując w social mediach kulisy powstawania cukru. Ich wizerunki i historie znalazły się też m.in. na opakowaniach produktów marki.

– Pierwsza odsłona naszej akcji, mającej promować lokalne pochodzenie produktów, została bardzo ciepło przyjęta przez konsumentów. Pokazaliśmy, że za każdym etapem produkcji cukru stoją ludzie, którzy są filarem funkcjonowania naszej firmy, dla których branża cukrownicza to często rodzinna tradycja. W tym roku przyszedł czas na kolejne działania. W świąteczną odsłonę naszej kampanii postanowiliśmy zaangażować blogerów i influencerów wraz z bliskimi im osobami – mówi Beatrycze Grela, dyrektor marketingu Südzucker Polska S.A.

#BrakującySkładnik

W świątecznej kampanii marki wzięli udział: Marta z bloga Super Styler razem z mamą Teresą, Paulina z mamą Kasią z kanału O matko i Córko, Andziaks z mamą Agą oraz najmłodszy zwycięzca polskiego Masterchefa – Damian Kordas z babcią Felą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podkreślali oni dużo większą niż zwykle potrzebę wspierania się i bycia ze sobą, także na odległość. Pokazali jak znaleźć #BrakującySkładnik, czyli bliskość tych, którzy ze względu na trudny obecnie czas nie mogli nam bezpośrednio towarzyszyć, ale wspierali nas w przygotowaniu wielkanocnych wypieków jak tylko mogli, również na odległość.

– Tegoroczne Święta Wielkanocne były nietypowe dla wszystkich. Spędzaliśmy ten okres zupełnie inaczej niż w poprzednich latach. Musieliśmy zostać w domach, przez co wielu z nas nie spotkało się na żywo z naszymi bliskimi. Razem z Cukrem Królewskim postanowiliśmy odnaleźć brakujący składnik świąt. Zwróciliśmy uwagę nakultywowanie rodzinnych tradycji, zamiłowanie do polskiej kuchni czy znaczenie pielęgnowania świątecznych zwyczajów. Na co dzień często nie dostrzegamy tego, że to co najlepsze jest naprawdę blisko. Przecież najlepsze przepisy, to te przekazywane z pokolenia na pokolenie. Natomiast najbardziej użyteczne kuchenne lifehacki, to te przekazane nam przez mamy lub babcie – mówi Marta Lech-Maciejewska z bloga Super Styler.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję projektu #BrakującySkładnik oraz współpracę marki Cukier Królewski z Influencerami, odpowiada Agencja Insignia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się