„To Już Dziś” to pierwszy kanał popularnonaukowy na YouTubie w Polsce, który skupiać się będzie wyłącznie na największych wyzwaniach, jakie stawia przed cywilizacją współczesny, szybko zmieniający się świat. Czy prognozy Billa Gatesa na temat naszej najbliższej przyszłości już wkrótce się spełnią? Jakie wyzwania przed cyberbezpieczeństwem stawia obecna pandemia? Jak media wpływają na nasze postrzeganie świata i w jaki sposób oddzielać fake newsy od prawdziwych informacji? Czy jako ludzkość poradzimy sobie z katastrofą klimatyczną? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi postara się udzielić Rafał Masny. Jak zwykle nie zabraknie dużej ilości wartościowych informacji, wzbogaconych o ciekawe dygresje i charakterystyczne dla Masnego poczucie humoru.
– To co jeszcze do niedawna mogło wydawać się odległą przyszłością, stało się wyzwaniem, z którym musimy się mierzyć już dziś. Obecna pandemia jedynie przyspieszyła ten proces, a żadne z nas nie wie w jakiej przyszłości obudzimy się już za kilka miesięcy. Dlatego wspólnie z Bankiem BNP Paribas postanowiliśmy o reaktywacji kanału „To Już Jutro”, którego byłem twórcą, pod nieco bardziej adekwatną do obecnych wyzwań nazwą „To Już Dziś”. Od dłuższego czasu bardzo interesuję się zmianami, którym musimy stawiać czoło jako cywilizacja. Bardzo się cieszę, że będę mógł przekuć moje zainteresowania w nowe odcinki na „To Już Dziś” i dotrzeć z nimi do setek tysięcy osób – powiedział Rafał Masny, współzałożyciel „Abstrachuje.tv” i prowadzący kanał „To Już Dziś”.
Zobacz również
– Wyzwania z jakimi przychodzi nam się mierzyć w ostatnich tygodniach sprawiają, że wielu z nas poszukuje odpowiedzi na coraz bardziej nurtujące nas pytania o to, jaka będzie nasza przyszłość. Takich odpowiedzi młodzi ludzie poszukują przede wszystkim na YouTube. Wierzymy, że wspólnie z Rafałem Masnym stworzymy uniwersalne medium edukacyjne, dzięki któremu uda nam się rzucić nieco więcej światła na to, co skrywa nieodległa przyszłość – powiedziała Agnieszka Konarzewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas.
Kanał „To Już Dziś” to nowa wersja kanału „To Już Jutro”, który zadebiutował na YouTube w 2016 roku. W ciągu prawie 3 lat swojego istnienia na kanale pojawiło się ponad 150 odcinków, które łącznie osiągnęły niemal 41 milionów wyświetleń i zyskały 444 tysiące subskrybentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]