Nowa identyfikacja wizualna Bluerank nawiązuje do koncepcji .Plan .Play .Win. To wyraz strategicznego podejścia do współpracy z partnerami i kompleksowego wsparcia na każdym etapie realizacji projektu.
– Czerpiemy z podejścia „Infinite Game”, którego autorem jest Simon Sinek. Naszym celem nie jest jednostkowa wygrana, a ciągły rozwój. Testowanie, ulepszanie rozwiązań i zwiększanie zysków naszych partnerów. To pojęcie „nieskończonej gry”, która ma sprawić, że jutro będzie jeszcze lepsze, a sukcesem jest ciągły postęp, jest nam szczególnie bliskie – mówi Tomasz Sąsiadek, dyrektor zarządzający Bluerank.
Zobacz również
Materiały wizualne oddają charakter gry, dodatkowo podkreślają ją geometryczne kształty.
Identyfikacja bazuje na czystych, modernistycznych formach, dużych aplach nasyconych odcieniami koloru niebieskiego w trzech odsłonach. Jasnoniebieski – to nawiązanie do barwy logotypu i dotychczasowych koncepcji wizualnych. Jego uzupełnieniem są dwa nowe odcienie. Granat – wyraz energii i siły oraz niebieski kobaltowy kojarzący się z wiedzą i doświadczeniem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowy CI Bluerank zachowuje dotychczasowy logotyp, który uzupełniony został o skróconą wersję w postaci monogramu. Powstały nowe projekty materiałów marketingowych takich jak szablon prezentacji, szablony grafik do social mediów, animacje, wizytówki i materiały ekspozycyjne. Trwają prace nad Credentials oraz nową stroną Bluerank.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem nowej identyfikacji jest Krzysztof Majewski, graphic designer Bluerank. Za realizację projektu odpowiedzialni byli także: Tomasz Sąsiadek, co-managing director, Julia Kałużyńska, head of social media oraz Marta Markowska, marketing manager.