Rośnie znaczenie mediów społecznościowych i cyfrowych kanałów, za pomocą których PR-owcy docierają do odbiorców. Dziś internet to już codzienność komunikacji. Tu można znaleźć informacje o firmie i jej produktach lub usługach, tu powstają opinie, komentarze i emocje, tu są fani i ambasadorzy marki. Tu także wybuchają kryzysy.
Dobór odpowiednich narzędzi i grup docelowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji i big data, pogłębiony monitoring, tworzenie interesujących treści dopasowanych do odbiorców i prowadzenie regularnych działań w sposób ciekawy, intrygujący i przede wszystkim absorbujący internautów – to najważniejsze założenia skutecznej kampanii digital PR. Narzędzia, z których można skorzystać, są niemal nieograniczone, tak jak nieograniczony jest internet.
Zobacz również
Czy wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał kanałów digital w PR?
Dowiedz się podczas warsztatów online i posłuchaj doświadczonych prelegentów – szkolenie przygotowali i poprowadzą partnerzy jednej z największych agencji PR R4S: Igor Janke, Adam Hofman, Paweł Wojtyczka, Mariusz Sokołowski
W czasie webinarium uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, rozmowy na czacie, otrzymają dostęp do nagrania wideo, prezentację oraz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Szczegóły i rejestracja dostępne są na stronie konferencje.pb.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing