30 marca br. marka Coca-Cola wydała oświadczenie, w którym poinformowała o zawieszeniu wszelkich działań reklamowych do odwołania. Dotyczyło to wszystkich rynków na świecie, na których obecna jest firma i obejmowało wszystkie marki należące do The Coca-Cola Company – m.in. Fantę, Sprite’a czy Kroplę Beskidu.
Teraz wygląda na to, że koncern zaczął stopniowo przywracać swoje działania reklamowe – niedawno bowiem na kanale Coca-Coli na YouTubie pojawiło się nowe wideo zatytułowane „To the Human Race”, które przygotował malezyjski oddział firmy. W spocie ukazano problemy, z jakimi aktualnie zmaga się społeczeństwo w dobie koronawirusa – zademonstrowano je jednak w taki sposób, aby pokazać, że w każdej z tych sytuacji można znaleźć jakąś pozytywną stronę.
Zobacz również
W spocie znalazły się profesjonalne ujęcia, a także amatorskie filmiki, prawdopodobnie nagrane telefonem komórkowym, których bohaterowie przezwyciężają wszelkie trudności dzięki pozytywnemu nastawieniu.
Za kreację odpowiada agencja Dentsu Group Malaysia.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Youtuber Microsoft Sam postanowił przyjrzeć się reklamom dotyczącym pandemii koronawirusa, które zostały wyprodukowane na zlecenie popularnych marek. Okazało się, że spoty niewiele się od siebie różnią, a nawet są do siebie do złudzenia podobne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Marki, takie jak Volkswagen czy Coca-Cola, postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.