Równowartość takiego działania wynosi 1,5 mln zł.
– Wiele firm w Polsce odczuła lub zaczyna odczuwać konsekwencje finansowe wywołane epidemią koronawirusa. Uderza to także bardzo mocno w branżę motoryzacyjną. Aby nie dopuścić do całkowitego załamania sektora motoryzacyjnego postanowiliśmy ruszyć z akcją, która pomoże wielu firmom dotrzeć do większego grona odbiorców i poprawić swoją sytuację ekonomiczną. Uruchomiliśmy możliwość darmowej reklamy w aplikacji Yanosik dla wszystkich salonów samochodowych położonych na terenie kraju. Z systemu Yanosik korzysta nawet 1,6 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, co daje dużą widownię osób zainteresowanych właśnie motoryzacją – komentuje Mirosław Klocek, Yanosik.
Zobacz również
W ramach akcji dostępna jest tzw. reklama POI. Jej nadrzędnym celem jest pokierowanie użytkowników prosto pod drzwi reklamodawcy. Jak to dokładnie działa? Kierowcy przejeżdżającemu w promieniu 500 metrów od reklamowanej lokalizacji wyświetlają się banery reklamowe. Widoczne na nich są m.in. takie informacje jak hasło główne, nazwa reklamodawcy, odległość oraz kierunek od mijanego obiektu. Użytkownicy aplikacji mogą zatem po drodze podjechać do promowanej firmy, a regularnie przejeżdżający kierowcy mogą również zapamiętać daną lokalizację i reklamowaną markę.
Akcja potrwa do końca maja 2020 r. Przedstawiciele branż motoryzacyjnych lub właściciele salonów samochodowych zainteresowani takim rozwiązaniem mogą zgłaszać się pod adres: [email protected]
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]