Historia marki Converse opiera się w dużej części na tworzeniu więzi i wspieraniu społeczności, których członkowie wymieniają się doświadczeniami, inspirują się nawzajem i pomagają w trudnych momentach. Wyjątkowa sytuacja, w której większość z nas była zmuszona pozostać w domach z pewnością była jednym z trudnych momentów. Dlatego też marka Converse postanowiła zaktywizować przyjaciół marki i zachęcić ich do inspirowania ludzi wokół. Idea była prosta – Wszyscy jesteśmy uwięzieni w domu, ale nasze umysły i kreatywność są otwarte.
– Chcemy pobudzić kreatywność, pomóc w nawiązywaniu i podtrzymaniu więzi społecznych i stworzyć warunki do rozwoju dla naszej kreatywnej społeczności w momencie, kiedy tego bardzo potrzebują – mówią przedstawiciele marki Converse
Zobacz również
Ruch #CreateAtHome zapoczątkowali członkowie społeczności Converse_X_. Jest to grupa młodych ludzi z całego świata, którzy przyciągnęli uwagę Converse. Ich kreatywność, talent, aktywność i chęć rozwoju inspiruje markę, dlatego Converse wspiera tę społeczność i pomaga w rozwijaniu ich zainteresowań, talentów i umiejętności. Członkowie Converse_X_ dzielili się na Instagramie i TikToku swoimi sposobami na kreatywne spędzanie czasu w domu. Przez kilka tygodni Social Media zostały zalane filmami, na których młodzież przerabia stare buty, maluje obrazy, eksperymentuje z nowymi technikami tworzenia, ćwiczy deskorolkowe tricki albo trenuje w domu przy użyciu produktów dostępnym w domu.
Do #CreateAtHome chętnie zaangażowali się przyjaciele marki i ludzie z całego świata dzieląc się swoimi talentami, pomysłowością i kreatywnością. W Polsce do akcji włączyli się między innymi Red Lipstick Monster, Natalia Kusiak, Radek Pestka, salon Nailed It Warsaw, Simply by Pola czy Paulina Górska. Śledząc Hashtag #CreateAtHome i obserwując profil @Converse.Polska można znaleźć niezliczoną ilość pomysłów na to, jak spędzić czas w domu w nieoczywisty sposób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]